Politica de vanzare online
1.1. Accesul la serviciu
1.1.1. Accesul la SERVICIU este permis oricarui UTILIZATOR sau MEMBRU care poseda sau isi creeaza un CONT.
1.1.2. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, MEMBRUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT.
1.1.3. StreetWear isi rezerva dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU si chiar de a sterge CONTUL acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre CLIENT, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia in vreun fel StreetWear. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea CLIENTULUI in acest sens.
1.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi CLIENTI/ MEMBRI. Fiecare MEMBRU/CLIENT poate avea un singur CONT.
1.1.5. In cazul in care se descopera accese partajate de acest gen, StreetWear isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU.
1.2. Produse si servicii
1.2.1. StreetWear poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care StreetWear are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
1.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul SERVICIULUI sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.
1.2.3. StreetWear poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENTI.
1.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi de vanzare finale catre CLIENTI.
1.2.5. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare, valabila in momentul emiterii comenzii.
Tariful unui produs afisat pe site taiat cu o linie si urmat de un pret mai mic semnifica pretul de vanzare initial si cel cu discount in cadrul unei promotii, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ si pot suferi modificari in orice moment.
1.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de catre CLIENT in formularul destinat acestui scop. StreetWear nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, comanda va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre CLIENT. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata in contul CLIENTULUI nefiind transferata in conturile StreetWear.
1.2.7. Plata prin transfer bancar (ordin de plata), se face numai pe baza emiterii unei facturi proforme care va fi primita prin email. In acest caz, produsele vor fi rezervate in stoc timp de trei zile lucratoare pana la confirmarea platii de catre banca. Daca plata nu este confirmata, rezervarea comenzii se va sterge din sistem.
In cazul platilor online sau in cont bancar, StreetWear nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.
1.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site si vanzarea lor (texte /imagini statice / dinamice, greutate produse, caracteristici, stocuri, /prezentari multimedia/ link-uri catre alte site-uri partenere, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea StreetWear, acestea fiind cu titlu de prezentare. StreetWear poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, poate intrerupe vanzarea unor produse sau extinde/ restrange numarul lor (serii limitate), fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un actual sau potential CLIENT.
1.2.9. In descrierea si prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, StreetWear isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse in costurile produselor respective si care nu vor fi livrate la cumpararea produselor de pe SITE. Fotografiile produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale (culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei electronice de prezentare, dar StreetWear depune toate eforturile pentru ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului utilizat.
1.3. Valabilitatea si disponibilitatea produselor si serviciilor
1.3.1. StreetWear isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
1.3.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil.
Produsele pot aparea pe SITE cu urmatoarele specificatii:
- In stoc – produsul este disponibil in stoc si se poate livra in urma trimiterii COMENZII si confirmarii de catre StreetWear conform termenelor specificate la momentul plasarii comenzii sau comunicate ulterior de catre StreetWear si in limita stocului fizic existent. Stocul este actualizat cel putin o data pe saptamana. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare umana, etc) si plata s-a efectuat, StreetWear va returna banii CLIENTULUI.
- Stoc epuizat – produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind revenirea in stoc
- Disponibil / Livrare in 1-2 saptamani/ Disponibil la Comanda pentru Comenzi speciale – produsul poate fi livrat in baza unei comenzi ferme, in termenul si conditiile agreate in momentul confirmarii comenzii. Pentru achizitionarea produselor pe baza de comanda, in functie de valoarea acesteia, se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produselor. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnica, umana, etc.) si plata s-a efectuat online sau in contul bancar, StreetWear va returna banii CLIENTULUI pentru produsul in cauza.
In cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricatie, conform art 1.9.2.
StreetWear nu este raspunzator de fluctuatiile stocurilor furnizorilor si nu poate fi tras la raspundere in cazul in care un produs sau partile componente ale acestuia dispar din oferta furnizorilor sau sub-furnizorilor sai.
1.3.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
1.3.4. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o COMANDA emisa si confirmata nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
1.3.5. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
1.3.6. CLIENTUL poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre plasarea comenzii si transformarea acesteia in contract conform art 1.4.9, , atunci cand este contactat de catre, sau contacteaza StreetWear pentru a anula comanda, conditionat de faptul ca produsele sa nu fi fost personalizate/finalizate pana la momentul notificarii. In cazul in care plata s-a efectuat cu cardul, se aplica prevederile pct. 1.4.6.
1.3.7. CLIENTUL poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 7.9.
1.4. Comanda online
1.4.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.
1.4.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui DOCUMENT si COMANDA LANSATA/EMISA/ PLASATA.
1.4.3. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte ca StreetWear poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de StreetWear (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii in urmatoarele scopuri:
- 1.4.3.1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de catre CLIENT.
- 1.4.3.2. Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.4.3.3, din Termeni si Conditii si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
- 1.4.3.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
In cazul in care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive (tehnice, umane, forta majora, etc.) in cel mult 3 (trei) zile lucratoare, aceasta este anulata automat de sistem. Clientii accepta ca StreetWear nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.
1.4.4. StreetWear va denunta unilateral si va anula automat o comanda efectuata de catre CLIENT, chiar si fara o notificare prealabila adresata CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:
- 1.4.4.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a tranzactiei, in cazul platii online;
- 1.4.4.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de StreetWear, in cazul platii online;
- 1.4.4.3. Datele furnizate de catre CLIENT pe site sunt incomplete sau incorecte;
- 1.4.4.4. Activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea StreetWear si/sau partenerilor acestuia.
- 1.4.4.5. Existenta unei livrari nereusite catre acelasi client din motive ca refuz plata contravaloare comanda, destinatar negasit la adresa dupa 2 incercari, destinatar nu raspunde la telefon, etc.;
- 1.4.4.6. Pentru alte motive obiective.
1.4.5. CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 7.4.3.
1.4.6. In cazul in care CLIENTUL renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul CLIENTULUI a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre StreetWear in maxim 10 de zile de la data la care StreetWear a luat la cunostinta de acest fapt.
1.4.7. In cazul in care unele produse comandate de catre CLIENT printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, StreetWear va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul CLIENTULUI a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul CLIENTULUI, in maxim 10 zile de la data la care StreetWear a luat la cunostinta acest fapt.
1.4.8. O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem.
1.4.9. Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care StreetWear informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine CONTRACT la Distanta, conf. O.G.34/2014 art. 2 pct. 7.
1.4.10. Detaliile de livrare a produselor, incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea StreetWear, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
1.4.11. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date modificate pentru contractele viitoare si, in masura in care este posibil, pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.
1.4.12. In cazul in care CLIENTUL plaseaza o comanda cu optiunea de ridicare si plata de la sediu, comanda se va procesa si finaliza dupa momentul in care ajunge CLIENTUL la sediu in vederea confirmarii comenzii. In acest caz, timpul estimat de prelucrare si finalizare a comenzii fiind de aproximativ 30 de minute, cu exceptia cazului in care se comunica altfel de catre reprezentantii StreetWear. In cazul in care comanda este plasata cu optiunea de ridicare de la sediu si plata se face cu cardul online, comanda va fi pelucrata fara a fi necesara prezenta CLIENTULUI la sediu iar CLIENTUL va fi notificat automat imediat ce comanda a fost finalizata pentru a putea fi ridicata de la sediu.
1.5. Comanda telefonica
1.5.1. CLIENTUL /MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE si sa plaseze o comanda online.
1.6. Contract si finalizare
1.6.1. StreetWear va include in coletul expediat catre CLIENT toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT.
1.6.2. StreetWear va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului in care se afla comanda sau contractul la distanta.
1.6.3. Contractul la distanta la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea StreetWear, devine Contract onorat.
1.7. Transport/Livrare
1.7.1. CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Costul livrarii depinde de greutatea valoarea comenzii si este specificat la momentul plasarii COMENZII.
Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 190 lei (maxim 3 kg cantarite sau volumetrice, per destinatie), beneficiaza de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in localitatile principale din lista de locatii a curierului sau conform specificatiilor firmei de curierat la momentul relevant.
Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda in functie de greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, in functie pretul total al acesteia.
StreetWear estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
1.7.2. Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la dumneavoastra in termenul estimat de livrare indicat in pagina produsului la momentul plasarii comenzii si se calculeaza din momentul primirii pe email a confirmarii de inregistrare a comenzii pentru produsele aflate in stoc. Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu StreetWear la lansarea COMENZII. Odata preluata comanda de catre curier, StreetWear nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii, cu toate acestea, StreetWear va oferi CLIENTULULUI suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
1.7.3. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat, StreetWear va informa Clientul prin e-mail, in termen de maxim 10 de zile de la confirmarea comenzii, cu aplicarea prevederilor art. 7.8.3, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.
StreetWear va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate mentionate pe site. Totusi, StreetWear nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza care nu este in controlul direct al StreetWear, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabila precum cazul fortuit sau cazuri de forta majora.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la contact @ StreetWear . ro
1.8. Calitate si garantii
1.8.1. Fiecare produs comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT.
Avand in vedere natura produselor de cadouri personalizate, StreetWear nu poate acorda garantie pentru folosirea acestora de catre clienti mai mult decat cea mentionata de lege.
Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat daca este cazul in capitolul cu detaliile produsului la momentul vanzarii sale exclusive pe SITE. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si componentelor acestora mentionate de catre producatori si furnizori si nici un CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea existenta. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre StreetWear este cea oferita de catre furnizorii StreetWear, care este de 30 de zile de la data livrarii, in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de descriere a produsului.
La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu substante chimice.
1.8.2. StreetWear nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe SITE. In cazul in care StreetWear nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care StreetWear ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre StreetWear in termen de maximum 30 zile de la lansarea comenzii, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
1.8.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc indicat la art. 7.7.2, StreetWear poate agrea cu CLIENTUL prin e-mail si/sau telefon prelungirea termenului de livrare, cu exceptia cazului in care CLIENTUL solicita expres rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii scrise de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre StreetWear a unui raspuns din partea CLIENTULUI sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, StreetWear va inapoia sumele platite conform art. 7.7.3.
1.9. Returnarea produselor
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
1.9.1. CLIENTUL StreetWear poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
1.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
1.9.1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit; in cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica StreetWear cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre StreetWear (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.
1.9.1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
1.9.1.4.Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
1.9.2. CLIENTUL este obligat sa notifice StreetWear intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre StreetWear.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a StreetWear in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
1.9.3. CLIENTULUI care a notificat StreetWear conform art 7.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la StreetWear in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea StreetWear si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar StreetWear considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar StreetWear nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
1.9.4. CLIENTUL StreetWear nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 1.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 1.9.1.3.
- 1.9.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 1.9.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 1.9.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 1.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 1.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- 1.9.4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 StreetWear isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
1.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre StreetWear. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
1.9.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 1.9.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
1.9.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.9.1.1, iar StreetWear nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 1.9.5.
1.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
1.9.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1.9.1.1 si 1.9.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.9.1.3, situatie in care StreetWear va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite, conform cap.1.4., cheltuielile de returnare sunt in sarcina StreetWear.
1.9.10 Modalitati de plata acceptate de catre StreetWear disponibile:
– Plata cu ordin de plata in cont bancar: CLIENTUL va plati contravaloarea produselor comandate in contul bancar mentionat in formularul de COMANDA.
– Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.
– Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.
– Plata prin PayPal: CLIENTUL va plati folosint contul sau de PayPal.
In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, StreetWear poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.