Gradientul si coloristica tricourilor personalizate

Transparenta si gradient-uri

Un gradient este o trecere treptată de la o culoare grea la o altă culoare. Vă rugăm să evitați gradienții care merg până la transparență în proiectarea dvs. atunci când proiectați pentru produsele DTG.

Aveți grijă la imprimarea directă la îmbrăcăminte. Gradientul prezentat mai jos nu ar fi posibil în DTG. Zona transparentă se va umple cu alb sub bază pentru a se asigura că culorile apar cât mai strălucitoare și mai vii posibil. Dacă există un gradient într-un design DTG, încercați să utilizați un fundal alb pentru a vedea cum se dovedește înainte de a publica pentru cumpărarea clientului.

Există 2 posibilități de tipărire a unui design folosind metoda de imprimare direct la îmbrăcăminte (DTG):

  • Îmbrăcăminte întunecată / neagră – un strat de alb sub bază va fi aplicat înainte de a aplica stratul de culoare, pentru a obține un rezultat de culoare mai vibrant.
  • Îmbrăcăminte deschisă / albă – se va aplica doar stratul de culoare.

Datorită acestui fapt, nu se recomandă utilizarea degradeurilor la imprimarea pe articole de îmbrăcăminte întunecate. Albul sub stratul de bază va fi oarecum vizibil în rezultatul tipăririi:

Care sunt opțiunile alternative de proiectare?

Soluția pentru utilizarea modelelor de gradient pe produsele DTG colorate este utilizarea gradientelor de semitonuri, constând din puncte colorate individuale în loc de un ton de culoare fără sudură care se estompează treptat.

Iată un exemplu de gradient de semitonuri (în stânga):

Brushes și texturi personalizate

Acestea sunt de obicei problematice, în special cu imprimantele și gradientele DTG. Punctele se răspândesc mai mult pe articole de îmbrăcăminte decât pe hârtia de înaltă calitate folosită la tipăriturile de artă. Este o pânză diferită care absorb cerneala. Deci, are sens că ar exista o anumită varianță.

 

Culoarea printului

Gama de culori de imprimare este mai limitată decât cea pe care o veți vedea pe ecranul computerului. Culorile de imprimare vii nu vor ajunge exact, așa că aveți grijă să faceți din vibrație o parte centrală a ideilor dvs. de design.

Acceptăm fișiere cu diverse spații de culori, dar sistemul nostru face toate operațiunile în roșu, verde și albastru (RGB). Dacă încărcați un fișier cyan, magenta, galben și negru (CMYK), rețineți că sistemul nostru îl va converti în RGB și că culorile se pot schimba semnificativ.

Acest grafic arată gama aproximativă de culori imprimabile pentru imprimarea DTG.

Furnizorii noștri de tipărire convertesc fișierele de design în spațiul de culoare și profilul corespunzător, în funcție de procesul lor. Rețineți că limitările fizice de imprimare nu pot produce întreaga gamă de spectru RGB.

Zona roșie este gama aproximativă de culori sigure, cunoscute și ca cele 216 de culori fără dithering.

Dacă doriți să cunoașteți culorile exacte, puteți consulta această diagramă a culorilor „216 non-dithering”. Ce sunt culorile non-dithering? Acestea sunt culori care vor rămâne exact la fel în browserele web, pe diferite ecrane, pe diferite dispozitive. A „scăpa” înseamnă „a fi incert” – aceste culori, totuși, sunt așezate în piatră și îți ușurează viața când vine vorba de consistența culorilor în imprimare și pe web.

Iată un exemplu de problemă obișnuită în modul în care un computer va afișa designul dvs. și cum va arăta îmbrăcămintea odată tipărită atunci când vine vorba de consistența culorilor în imprimare și publicare pe web.

 

Dacă v-ați creat designul în RGB, puteți previzualiza modul în care ar putea arăta tipărit acel design atunci când este convertit în CMYK. Acest lucru vă va oferi o idee aproximativă a schimbării culorii. În viitor, vom avea această funcționalitate încorporată în generatorul nostru de produse, dar pentru moment, aceasta este o modalitate ușoară de a verifica cum ar putea arăta rezultatul final.

Acest lucru este foarte important pentru cei care preferă să utilizeze culori de imprimare mai exotice, strălucitoare sau mai evidente – acei biți strălucitori pot avea exact aceeași culoare pe un produs ca pe un ecran.

 

Culori – ochi uman vs computere

Când vine vorba de culoare (și mai ales de culori de imprimare), oamenii, computerele și imprimantele văd lucrurile diferit. Dacă aceste trei perspective nu se aliniază corect, culorile de imprimare ale unui produs final vor arăta diferit de același articol de pe ecranul computerului.

Ochiul uman poate cuprinde un interval clar definit al spectrului de radiații electromagnetice – cunoscut sub numele de „lumină vizibilă”. Acest lucru echivalează în esență cu culorile curcubeului.

Când vine vorba de fizică, atât albul, cât și negrul nu sunt considerate culori legitime; albul este prezența tuturor lungimilor de undă vizibile, în timp ce negrul este absența / absorbția lor completă de către o anumită suprafață.

Computerele, pe de altă parte, sunt programate să recunoască diferite nuanțe și nuanțe în raport cu compozițiile individuale de culoare de imprimare de roșu, verde și albastru (RGB). În cele din urmă, imprimantele folosesc încă un alt sistem de identificare: cyan, magenta, galben și negru (CMYK).

 

Spectrul electromagnetic

Spectrul electromagnetic (EMS) este nomenclatura folosită de oamenii de știință atunci când se referă la toată lumina care există. Spectrul este compus din unde fluctuante de câmpuri magnetice și electrice care au capacitatea de a transfera energie peste locații – acest efect de transfer poate fi experimentat sub formă de căldură, arsuri solare, transformându-se în hulk (decădere gamma) etc.

Întreaga gamă a EMS este împărțită în diverse secțiuni (unde radio, microunde, infraroșu (IR), lumină vizibilă, ultraviolete (UV) și raze gamma), în funcție de lungimea de undă a undei: distanța dintre crestele a două unde – măsurată în nanometri.

O modalitate ușoară de a conceptualiza întregul fenomen este reprezentând un curcubeu. În loc de dispersia luminii care se întinde de la violet la roșu în spectrul normal (lumină vizibilă), există curcubee suplimentare (invizibile) care se întind dincolo în ambele direcții, care se corelează atât cu lungimi de undă mai mari, cât și cu cele mai mici.

 

Culorile unui computer (RGB)

Computerele nu interpretează întreaga gamă de lumină „vizibilă”. Deși acest lucru este teoretic posibil, anumite limitări tehnologice interzic unui computer să aibă același scop ca ochiul uman. Deci, în timp ce o persoană ar putea vedea o anumită nuanță de culoare, un computer va avea o vizualizare ușor degradată a acesteia.

Acest lucru poate fi explicat prin înțelegerea faptului că computerele folosesc un sistem „aditiv” care combină roșu, verde și albastru (RGB) împreună pentru a forma culoarea de imprimare dorită. Chiar dacă computerul în sine deține o versiune inferioară, culorile perfecte de imprimare sunt încă emise de pe ecran în umbra cu care ne sunt familiarizați ochii.

 

RGB vs CMYK

Produse tipărite RGB vs CMYK
Imprimarea culorilor (CMYK)
Când cineva creează un design sau încarcă o piesă de artă cu diferite culori de imprimare, imaginea respectivă este stocată în software-ul computerului ca RGB. Cu toate acestea, acest format RGB trebuie tradus în CMYK înainte ca modelul în cauză să poată fi tipărit. Acest lucru se datorează faptului că, în loc de un ecran care să proiecteze diferite culori de imprimare, nuanțele pe care le percepem pe o haină sunt doar lungimile de undă reflectate ale luminii vizibile.

 

Echipament furnizor de tipărire

De asemenea, este important să rețineți că diferiți furnizori de imprimare utilizează echipamente diferite. Acest lucru poate însemna uneori rezultate diferite în fidelitatea culorilor, mai ales când vine vorba de furnizorii de tipărire care oferă modele AOP (All-Over-Print).

De exemplu, multe dintre articolele goale utilizate – cum ar fi tricouri, jambiere, glugi etc. – sunt albe în mod implicit și sunt apoi tipărite cu culorile și desenele dvs. Deoarece îmbrăcămintea în sine este albă, punând o culoare sau un design negru în nuanțe, se poate traduce uneori într-un ton gri / gri cărbune.

De ce? Acest lucru se datorează faptului că cerneala neagră nu este capabilă să pătrundă complet țesătura albă, reducând astfel opacitatea tonului negru. Pe scurt, țesătura albă se arată încă prin cerneala neagră și creează un ton negru mai translucid – aka, gri.

 

Dimensiunea printului si exportul

Lasă un răspuns

Close
Newsletter

Close Cos
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories
Newsletter

Am deschis!

Inscrie-te la Newsletter!


Afla primul despre cele mai noi produse, oferte exclusive și cele mai noi tendinte in modă.